خدمات حسابداری

 

تلفن مشاوره: 88865744-88849429-09124080910

 واحد خدمات حسابداری و حسابرسی شرکت حسابداری بیلان برتر با بهره‌ گیری از اساتید، مدیران مالی باتجربه و همچنین کارشناسان متعهد و مجرب، جهت انجام خدمات مالی مربوط به اظهارنامه مالیاتی، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، گزارشات فصلی،تهیه گزارشات مالی و سایر خدمات حسابداری بشرح ذیل اعلام آمادگی نموده و ضمنا"در راستای پرورش حسابدار و انتقال تجربه نیز قدمهای بلند و موثری برداشته است .

 

بی شک اساس و مبنای کار این شرکت بر پایه تعهد، تخصص،کیفیت مطلوب،همکاری صمیمانه، رازداری، امانت داری و حق الزحمه معقول و منطقی می باشد .


تهیه و تنظیم اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی

تهیه و تنظیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده 

گزارشات فصلی ،آموزش خصوصی حسابداری 


 

شرح خدمات مالی :

*خدمات حسابداری شرکتها و مشاغل بند الف ،بندب و بندج   
حسابرسی داخلی شرکتها
* مدیریت و نظارت مالی
* تهیه گزارشات مالی ، مدیریتی و فصلی
* مشاوره و دفاعیه مالیاتی و بیمه
* تهیه و تنظیم بودجه سالیانه
* ارزیابی سهام شرکتها
* تحریر دفاتر قانونی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی
* تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
* اعزام حسابدار بصورت تمام وقت و پاره وقت
* طراحی روشها و سیستمهای مالی و اجرا
* طراحی کدینگ نرم‌ افزارهای مالی
* فروش و راه اندازی نرم ‌افزارهای مالی

ارائه نرم‌ افزارهای آموزشی در زمینه حسابداری بصورت کاربردی بهمراه گواهینامه

 


توصیه مالی:

مدیران موفق مدیرانی هستند که به امور مالی خود ارج می‌ نهند و استفاده از خدمات مالی را به دید

سرمایه‌ گذاری می‌ نگرند. هر چقدر این امور قوی‌ تر باشند میزان درآمد بالا می‌رود و کاهش هزینه را در بردارد 

افزایش سرمایه‌ گذاری مالی = افزایش درآمدها - هزینه‌ ها

 

هدف ما جلب رضایت مشتری است ، ما را از خود بدانید 


 

  : مطالب روز

 

 

 

 


معافیت مالیات حقوق بگیران ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان شد .

معافیت مالیاتی حقوق بگیران به دستگا‌ه‌های اجرایی طبق بودجه سال 95 ابلاغ شد. بر اساس تبصره 6 قانون بودجه سال 95 کل کشور اخذ معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران برای سال جاری در سال 156 میلیون ریال تعیین شد. طبق این مصوبه، معافیت مالیاتی حقوق ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.


معافیت مالیات حقوق فروردین و اردیبهشت 95 مطابق با سال 94

به گفته قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور : معافیت مالیات بر درآمد حقوق دو ماهه اول سال 95 مطابق معافیت سال 94 می باشد. 

وی افزود : براساس قانون دو دوازدهم بودجه سال 95 ، دولت اجازه دارد در دو ماه ابتدایی سال 95 مطابق احکام و جداول قانونی بودجه سال 94 کل کشور و بر مبنای دو دوازدهم ارقام مصوب آن با رعایت سایر قوانین و مقررات عمل کند.


 

حداقل دستمزد کارگران با 14 درصد افزایش به 812 هزار تومان رسید

 

حداقل دستمزد کارگران برای سال 95 با 14درصد افزایش به 8/121/645 ریال افزایش یافت.

 

به همین منظور و طبق مصوبه شورای عالی کار، از ابتدای فروردین ماه سال آینده حداقل مزد در سال 1395 روزانه 270 هزار و 721ریال ، حق بن نقدی کارگران از 80 به 110 هزار تومان فعلا پابرجاست ، حق مسکن از 20 به 40 هزار تومان فعلا پابرجاست ، حق اولاد یکنفر از 71 هزار و 241 تومان به 81 هزار و 216 تومان و حداقل مزد روزانه نیز از 23 هزار و 747 تومان به 27 هزار و 72 تومان افزایش می یابد.

نرخ پایه سنوات در سال 95 در مورد کارگران دارای قرارداد دائم و موقت مشمول قانون کار که دارای یکسال سابقه کار شده و یا یکسال از دریافت آخرین پایه (سنوات) آنان در همان کارگاه گذشته باشد اعم از اینکه حق سنوات یا مزایای پایان کار خود را تسویه حساب کرده باشند یا خیر، روزانه 10هزار ریال تعیین می شود

سایر سطوح مزدی از ابتدای سال 1395 به ماخذ روزانه 14 درصد آخرین مزد ثابت یا مزد مبنا (موضوع ماده 36 قانون کار)سال 1394 افزایش می یابد.


نرخ 9 درصدی مالیات برارزش افزوده و عوارض کماکان درسال 1395 نیز ادامه دارد

 

در خصوص نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 1395 با توجه به احکام مقرر در تبصره 2 ماده 117 قانون برنامه پنجم توسعه و ماده 37 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب چهارم اسفند1394 نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده 9 درصد خواهد بود که 6 در صد مالیات و 3 درصد آن عوارض سهم شهرداری ها و دهیاری ها است.